Ozlem_likce Anneler , oğlum 8,5 aylık. Süpürgeli piş piş sesi ile uyuyor. Gece de açık. Onsuzda sallasam yatar ama hemen kalkar. Uykuları uzun olmaz. Gece de ses kesilince uyanıyor. Ses olmadan sık sık kalkıyor. Kullanan ve bıraktıran oldu mu acaba?
YusufaArden Ozlem_likce ben kullanıyordum arada hala açarım çok zorlanırsam kademeli sesini kısarak birakmaya başlayabilirsiniz sizi rahatsız ediyorsa
GiybetReis Ozlem_likce 9,5 aylık. Süpürgeyi bıraktık 7. Ayda sadece pişpiş acık. Ben bırakamıyorum. Evimiz sesli bi ortam. Bırakırsam uyanır. Ama 2-3 ay sonra sesi yavas yavas kısa kısa bırakıcam.
Ozlem_likce YusufaArden Açıkçası beni değilde bu sesle uyutarak sanki onu rahatsız ediyor gibi hissediyorum. En ufak bir çıt sesine kalkan bir bebek ben de bu yöntem ile uyanmasının önüne geçtim. Şimdi de artık bıraksak iyi olur diye düşünüyorum
Ozlem_likce GiybetReis Ben de sesten dolayı. Evim sessiz ama bebeğim ayak çıt sesine bile uyanıyor 🥲. Bu sayede sesler ona fazla gitmiyor bu sese odaklanıyor ama artık bırakıp sestede uyanmamasını sağlamak istiyorum
Saebec 8 aylik Ken braktım 1 ay oldu bende uyuyo hemen uyanıyo diye devam ettim ama sadece 3 gun surdu cevredekı seslerle uyuyarak onlara alısması 3 gun surdu
GiybetReis anayimbenn Zelzele Sorduğunuz için yanıtlayayım. Elektrik süpürgesi , fön sesi gibi sesler beyaz gürültü diye geçer. Yani anne karnında buna benzer sesler vardır. Yenidoğan bebekleri sakinleştirmek adına beyaz gürültü sesleri çok kullanılır. Özellikle kolik bebeklerin sakinleşmesi daha zordur. Dolayısıyla uzun süre kullanılabiliyor. Hal böyleyken ebeveynde bebekte bu sese alışıyor. Odaklanarak uyuduğu için bu sesle vedalaşmak zor oluyor. Anne tedirgin oluyor. Ya bu sesi kapadığımda yine eskiye dönerse diye. Tabi yaşamayan bilemez ama yine de bu çağda beyaz gürültüyü her ebeveyn biliyordur sanıyordum ben 😊
Elifayla23 Bizde 7 ay boyunca gece ful açık uyuyorduk . Bi yazıda okumuştum etkisi 6 aya kadarmış onu görünce bi anda kestim bi kaç gün huzursuz oldu sonra alıştı . Bi anda kesmenizi öneririm🌸
Cgdmltr93 Zelzele çaresiz kalınca sabaha kadar elektrik süpürgesi prize takılı çalıştırırdınız demekki çaresiz kalmadınız
Melis2021 Benimkide o sesle uyuyo ama ben uyuyunca kademeli olarak kısıyorum en sonunda hep kapatıyorum dalmış oluyo artık 7 ay 19 günlük
YusufaArden Ozlem_likce kademeli azaltin o zaman yavaş yavad bırakır sesli ortamlar da benim büyük kurtarıcım
GiybetReis Ozlem_likce aslında o sese odaklandıkları için çıt sesine uyanıyorlarmış. Başta yapmamak lazım ya da 3-4 ayda bırakmak lazımdı ama ben riske giremedim😅
Toprakseyran Ozlem_likce bunu birkaç uyku eğitimi çocuk doktorlarından da duydum aslında süpürge sesi gerçekten de bebeği daha uzun uyumasını sağlıyormuş denedim bende öyle gördüm açıkcası. Eğer uykuya geçmiyor ve ağlıyorsa açıyorum aniden susup uyku moduna geçiyor. Bence bir zararı yok diye düşünüyorum şuan 5 aylık 1 aylıktan belli alıştı bu şekilde ilerde tabi desteksiz uyumaya geçerken bırakırım diye düşünüyorum 🤷♀️
Ozlem_likce Toprakseyran Açıkçası bir zararı var mı yok mu onu araştırmadım. Sadece ileride bırakmak daha mı zor olur böyle devam ederse diye de endişeliyim. 🙏🏻
Toprakseyran Ozlem_likce bence bırakmak zor olmaz yaa şuan sana nasıl kolay geliyorsa öyle yap bence 🥰