Baby01 hep iştahsızdı bi ada dişler biraz çıkınca yemekte rahatladık onun dışında tamamlanmadığı için daha zorlanıyoruz. Çıkmadan önce alt diş hep şiş beyazdı ama bir ay kala üst dişler kabardı sonra ilk üstten geldi bi hafta önce ateş kusma aşırı huysuzluk başladı ama diş çıkarırken fazla ateşi olmadı bizde. Bizim çıkma sıramız çok karışık :) önler tamamlanmadan azılar çıktı fln :)