Baby01 Bu durumda olan var mıı ? Ben de geç çıkarmışım bana çekti herhalde ama sabırsızlanıyorum artık🙈Geç çıkaranlar rahat çıkarırmış doğru muu
karabiberimm Baby01 bizde 11 aylıkken çıkardık şimdi 17 aylık 4 dişi var hala geç çıkarıyor sıpa yaşıtları inci gibi dizdi maşallah darısı bize
Senemmm11 Baby01 geç çıkan dis sağlıklı olur derler tabi bilmiyorum ne kadar doğru 😂 benim oglum ilk dişini 8 bucuk 9 aylikken cikarmisti. Sonrasında da peşpeşe çıkardı 4 ustte 2 altta toplam 6 disi vardı. 16 aylıkken 4 dis birden patlattı 1 ay içinde. 17 aylık suanda 10 tane dişi var toplamda. Muhtemelen sizinde oyle olur pespese çıkar ama gerçekten çok rahat çıkardı oglum dişlerini ağrısı huysuzlugu olmadi
BurcuBrc Geç daha iyi 6.5 aylıkken başladık alt iki dişle şuan 9 aylık üstte 4 tane geliyor 3 haftadır yavrum mahvoldu açıdan uykusunda ağlıyor . İştahsız canı yanıyor hala cikamadilar
Egeninannesi34 Baby01 valla rahat çıkarır mı bilmiyorum ama geç çıkaranın daha sağlam olurmuş dişleri öyle derler :) bizde 10 ay 19 günlüğüz tam olarak 8 diş çıkardı canım.
karabiberimm Baby01 aşırı zor oldu hemde canım zaman geçtikçe damak sertleşiyor ve çok daha zor olıuor yani bizde öyle oldu umarım sizin kolay geçer
monalissa Baby01 kızımda 11 aylık çıkarmıştı,hiç anlamamıştık bile, hepsi birden çıkıvermişti, inşallah şimdi oğlumda öyle geç çıkarır☺️
Ayseee27 Baby01 hep iştahsızdı bi ada dişler biraz çıkınca yemekte rahatladık onun dışında tamamlanmadığı için daha zorlanıyoruz. Çıkmadan önce alt diş hep şiş beyazdı ama bir ay kala üst dişler kabardı sonra ilk üstten geldi bi hafta önce ateş kusma aşırı huysuzluk başladı ama diş çıkarırken fazla ateşi olmadı bizde. Bizim çıkma sıramız çok karışık :) önler tamamlanmadan azılar çıktı fln :)