Deletedmom_49 Balarisi_melisEla kuzumm ben dentinox jel de kullanıyorum tetagilde. İşe yarıyor mu dersen bizim de alt damak kabarık ama diş falan yok görünürde. Ağrısı azalsın diye kullanıyorum gayet de etki ediyor. 🙏🙏
Balarisi_melisEla Deletedmom_49 sağol canim cook teşekkür ederim💕💕🥺umarim benim kızımada iyi gelir çok zorlanıyor
Deletedmom_49 Balarisi_melisEla ay gelir Allah’ım izniyle Baliiim😊 he bir de zeytinyağına karanfil koy buzdolabında beklet bir iki gün. Onu sur o hepsinden daha etklii
Balarisi_melisEla Ecreee henüz bi etkisini göremedim 😭saatlerdir uyuyamiyo nobetteyim umarim yarin etkisini gösterir
Rainyellow Balarisi_melisEla bende veriyorum onu görünce çok seviyorum bayıla bayıla yiyor olarak çok tadı da yok oysaki nesini seviyor anlamadım 😅 işe yarıyormu İnan hiç bir fikrim yok tavırlarında bir değişiklik olmuyor çünkü
Balarisi_melisEla Rainyellow bende Yarin anliycam sanırım işe yarayıp yaramadığını🥺🤦♀️şuan anca uyudu
aynurk Balarisi_melisEla dr bize verdi kac kutu bitirdim Amerikan dan diş serumu da kullandım elimde var halen 3 yaşında artık kullanmıyorum baya iyi geliyor bence kullan
Balarisi_melisEla aynurk teşekkür ederim kullandım gece yine uykusuz geçti umarim bugünde kullanınca iyi gelir🥺
Balarisi_melisEla Gizem9565 dun mesela sabah çok az avokado yedi ,yumurta yediremedim öğlen gibi de yogurt yedi baska bişey yemedi sürekli beni emiyor saat başı beni emiyor 🥺🥺🥵
Prenses_annesi22 Balarisi_melisEla kıyamam ya doktora goturdunuz mu ona gore ılac verır bızımkıde uyumuyor dün 4 de uyudu dişleri yuzunden bısey yıyıp ıcmıyor duzgun bıde 1 yas atagı yasıyormus sımdıden kafasını yere vuruyo aglıyo falan 🙄
Balarisi_melisEla Prenses_annesi22 yarın bi sağlık ocağına götürucem,ama bugün biraz daha iyiydi Allaha sukurler olsun tetagil sanki bugün etkisini gösterdi karanfilli zeytin Yagi da sürdüm inşallah gece rahat uyur
Balarisi_melisEla Prenses_annesi22 benimkide sürekli beni emmeye başladı dun sabah kadar uyandi emdi canının acısına naptigini bilmiyolar,seninkinin de kök dişleri felan mi cikiyo acaba yeğenim var 14 aylik onunda azı dişleri zorluyo
Prenses_annesi22 Balarisi_melisEla evet malesef cnm bızım üst azı dişler cıktı şuan alt azı dişler cıkıyor şişmiş damağı o zorluyor baya ama şükür ates hıc olmadı
Balarisi_melisEla Prenses_annesi22 Allaha şükür bizde de ateş yok umarimda olmaz gecmis olsun 😘😘😘biran önce acısız bi şekilde cikarsinlar