lanadelmiyav ben 11 senedir balıkla çalışan birisi olarak yedirmeni önermem. Eğer piştikten hemen sonra hızlıca soğutup dolaba kaldırmadıysan yediğinden artanı dolapta muhafaza dahi etsen bakteri kontaminasyonu olma ihtimali yüksek yarın tekrar çıkarıp ısıttığında iyi olmayabilir. Yiyeceği kadar pişirebilirsin bundan sonra.