Erkvam bn hamiliyken down sendromu eiski vardı ama sonra tekrar detaylıda hayır sağlıklı denmesine rağmen down sendromu dediker bize neyse hem doğuma yakın kalbindede sorun var dediler sezeryan oldum bn doğumdan sonra çocuk doktoru muaye ettiğinde asla öyle bir şey yok dedi 27 aylık yani doğum sonrası çocuk doktoruz bakmışsa söylerdi böyle bir şey olsa