Cherryblossom günaydın. Cevap için teşekkür ederim. Evet hippin manasından bir kaşık zorla yedi, bende beğenmedim tadını 🙈 Dün akşam arı mama denedim bi kaç kaşık yedi ama doyacak kadar değil. Onun tadı biraz daha güzel. İlk denemeydi, bugün yine deneyeceğim. Eğer yemezse burda tavsiye edilen herşeyi deneyeceğim sırayla. Birinden birini sever inşallah