Selinbam miçoyu biz sokakti kedilere alırdık göya türk firma ama ithal ürünlerden daha fazla zam yapıyorlar..
ayrıca evde sürekli aynı mamayı tüketecek kediye asla uygun değil yani besin değeri yok gibi aroması ve tuz oranı çok yüksek ondan hasta olmuştur..
bonacibo mamaları da kusturuyor bizimkileri..
Acana alıyoduk malum fiyatları patladı gitti
proplan alıyoruz..