Denizlina Proplanın da fıyatı suan n&d ile hemen hemen aynı ayarda.İçerik olarak gayet güzel.Vitamin değerleri vs çok iyi.Tüy konusuna gelince proplan çok fazla tüy döktürmüyor ağız kokusu kakada koku falan olmuyor.Bende 2 kısır kedi var 10 kg paket alıyorum pahalıya geliyor ama en azından bir süre güzel yetiyor.