Seymaarda35 mesela akşama kadar yanındayım bu gün ve mamasız akşam yapıyoruz sonra bitiyor. 5-6 gibi kalmamış oluyor. Artık sıkmaktan yara oldu olmasa da emziriyorum uyaran olsun artsın diye ama yok. Sabaha doğru gelmiş oluyor. Hatta akşam emiyor diye var zannettim. Çok ağladı gaz çiş falan sandım değilmiş. Mama yaptım otuz ml bitirdi bir daha otuz yaptım onu da içince baktım aç