Seymaarda35 Kesinlikle SMA benim sütüm olmadı İlk Aptamille başladık o kadar gaz yaptı ki kolik gibiydi bebeğim sonra SMA aldım sindirimi o kadar kolay ki gaz kabız yapmadı kucağıma aldığım anda gazı çıkıyordu şimdi 7 aylık olduk biz çok memnunuz tavsiye ederim ama bebekten bebeğede değişiyor al dene istersen eğer içerse devam edersin mama seçen bebeklerde var çünkü insallah iyi gelir canım