Defne19 Minikimm e bebekte termoslar var ben ılık kaynatılmış su koyuyorum 4 ölçek 3 kez gidiyor ben memnunum
Mevaaaa Ae42 biberon termos nasıl oluyor canım bilgi verir misin ilk defa duydum bende mama veriyorum da sürekli
Ae42 Mevaaaa Nukun termosu canım çelik, bende yazın su ısınmasın diye aldım serin serin yaz sıcağında kullanmaya başladık bile :)
gozdearas Minikimm tefalden aldım memnunum 12 saatten fazla sıcak tutuyor 6 saat soğuk tutuyor ısı kaybı vs yaşamadım
Yaren12 Bende e bebekten aldım babyplus mor renkte fiyat 60 ti galiba kullanımı güzel memnunum tavsiye ederim
demetdemircioglu Serisonubebek sayfasindan siparis vermeyi dusunuyorum bende 500 ml 29 350 ml 25 tl bondigo markaymis
Incitanesi6835 Minikimm ebebeb bayb plus hem.ince hemde tombik olanindan aldim birini daha kullanmadim ek.gidada çorba vs koy.ak icin kullancam digerinide sicak su icin
serinserin Minikimm e bebekte 50 TL'ye de var aldım memnunum aslında ama 70 TL olan daha güzelmiş bir arkadaşım söyledi keşke ondan alsaydın diye