Mucizemsin21 normal değil canım tembellik. Benim kzızmda 3 ay 13 günlük 3 ay kontrolunde senin bebiş gibiydi doktorumuz beğenöedi 2 aylık bebek gibi dedi. Sürekli ters çevir kendince kafasını kaldırsın bırak ağlasın dedi. 30 kere yattığı yerden ellerinden tut kaldır ve boynunun her 2 tarafına ellerinle masaj yap dedi her gün yaptım geçen gün gittik boynu güzel tutuyor artık dedi sende bu saydıklarımı yapmaya başla bebiş istemese ağlasada yap