mom9898 çok teşekkür ederim. Bazen kendimi o kadar yalnız ve güçsüz hissediyorum ki… hastalığımdan olsa gerek kendime karşı çok acımasız oluyorum. Sizlerin bu güzel yorumlarını görmek beni daha güçlü kılıyor. Ben anne olduğuma hiç pişman olmadım. Hayatımda çok şey değişti ama tüm dertlerimin ilacı küçük kızım da beraberinde geldi. Kendinize çok iyi davranın anneler👩👦👩👧Çok kısa ama çok doğru bir söz: Mutlu anne, mutlu bebek 👶🏻 Sağlıcakla kalın 🥰😇