Benim anne olmam biraz zor bir ihtimaldi bipolar bozukluk hastalığına sahip olduğum için. Ama ileriki bir aşamada olmadığımdan ve 5 yıl dengede güzelce geçirdiğimden en sonunda doktorum anne olmama müsade etmişti. 1.5 yıl ( hamilelik ve yenidoğan dönemi) ilaçsız bir şekilde çok güzel ilerledim, bebeğimi hem içimde hem de doğduktan sonra büyüterek. Hatta o kadar ki bebeğime tek bile bakabiliyordum. Ama sonra kolik sancıları uykusuz geceler derken tekrar hastalandım ve anneliğin zor kısmı esas o zaman başladı benim için. Bazen olur uyutmak için bile ay ben şimdi nasıl uyutacağım diye içim sıkılır ama elhamdulillah Rabbim’e sadece sıkılıyorum yapmakta zorluk çekmiyorum. Anne olmayı çok istiyordum, nasip oldu… Doktorum hastalandıktan sonra iyi tarafından bakmak gerekirse anne olmayı çok istiyordun dedi. Bir gün de eşime ne dersin anne olmak bana yakıştı mı diye sormuştum sen hasta etti demişti gerçekçi bir şekilde. Olsun ben tüm zorluklara rağmen göğüsümü gere gere iyi ki diyorum… Rabbim isteyen herkese nasip etsin. İyi ki anneyim.