İlk kez böyle bir doktor görüyorum ç. Yenidoğan 3 saatte bir değil her istediğinde emzirilmeli 2 saati geçmemeli. Benim de bebeğimde reflü var kusuyır. Kusmayan reflü mü olur. 47 günlük bebeği çok oyalamayasınız zaten o şimdi emecek yatacak. Doktorunuzu değiştirin bence.E aç olunca huzursuz oluyor ağlıyor tabi. He ama siyah beyaz kartlar ilgisini çekebilir