Reflü benim bebeğimde de vardı. Allah korusun ilerlerse nefesi bile tıkanabiliyor , dikkatli olmak lazım . Ama hiçbir zaman doktorlarımız beslenme düzeniyle alakalı birşey söylemedi. Beslenmeden sonra 15 dakika kadar dik pozisyonda kucağımızda tutmamızı, reflü yatağı veya eğimli yatak edinmemizi söylediler. Ve mama vermişti.
Yani o kadar aç duramaz ki bebek helede yeni doğan. Doktorlarınız öyle söylemişse vardır bir bildikleri tabi.
Emziğe alıştırmayı denesen?