kelebegin_annesi Benim kızımda 10 aylıkken yürümeye başladı. Şuan 2 yaşına basicak hiç yerinde oturmaz. Aynı dediğiniz gibi sürekli masa,sehpa,koltuk,ünitenin tepesinde gezinir😅 şuan keşif zamanlari normal sanirim bunlar. her çocuk bir olmuyor. Her insanın.karakteri farklı. Birazda sıkıldıklari icin böyle yapıyorlar. Oyuncakları yetersiz kalıyor sanırım. Üst komşuma gidiyorum. Sallanan ata, zıp zıp inek, oyuncak bebek arabasi falan onlarla çok güzel oynuyor. Öyle şeyler alicam bende