Buse97 Nurklc Emzirmeye gidiyo musunuz ? Ben sabah akşam gidiyordum evde olduğum zamanlarda da süt sagiyordum goturuyodum . Ama gerçekten çok iyi bakıyorlar korkmayın . Hatta ben demiştim ki evde olsa ben bu kadar iyi bakamazdim .
Buse97 Nurklc zaten sütünüzün yetmediği yerde mama takviyesi yapıyorlar inşallah bir an önce iyileşir çok zor oluyor anne için .