Ay23 yok d vitaminsizi bu trendyolda yorumlarına da bakabilirsin canım herkes çok memnun kabızlık için bende öyle çok şükür inan bi dene pişman olmazsın ama aç karna ver ben tok verdiğimde sanki faydası az gibi geldi aç karna veriyorum yarım saat sonra mamalıyorum 3 4 gün yapmazsa korkma benimkide 4 ay 1 haftalık bazen günde 2 kere yapar bazen 4 günde bir yapar ama zorlanmıyor çok şükür 🥰