Bizim 1 aydan beri kabızlar kaç doktora gittim fitil lama verip gönderiyorlar masajlar denedim geçmedi humana kullanıyordum ama bebelac gold denedim beğenmediler yine yapmadılar tabi şimdi sma denicez bakalım o nasıl olucak ve aşırı gazlı bebekler napıcaz bilmiyorum