Deletedmom131 benim ki hem biberonu hem göğsümü alıyor çok şükür zaten mama verirkendeunutnasın diye göğsümü veriyordum öyle oluyodduki göğsüm taş gibi arıtık tşörtten falan akıyodu hep o ara emziremedim ilk aldığım hastahane tipi pompada beni çok yara etti sonra avrntin el pompasını aldım çook mükemmel çok işime yaradı neyse ama doymuyor gibi geliyordu göğsüm hep inik bide kilolu olunca bi göğsümü bi mamayı veriyodum baktım sonra iş güç hiç bişiy kızımdan önemli değil her istediğinde emzirmeye başladım şimdi elini ağzına götürüyor yada dilini emer gibi hareket yapıyor hemen anlıyorum yaklaşık iki saatte bir emmek istiyor bu ara dikkati çok dağılıyor daha kısa kısa ama sık sık emiyo herşey dikkatini çekiyor kısacası sütüm varmışyeterliymiş ama ben anlamayamımış bide ilk zamanlar vermek mecburiyetindeydim Çünki o emdikçe ben ağlaya ağlaya dayanamıyordum ama çok şükğr düzeldi göğsümde alıştı kızımda artık düzgün tutuyor mesela ben kolumda emziremedim hep yatarak emzirdim öyle daha az acıyordu şimdi her türlü emiyor çok şükür 🙏