Deletedmom131 yok mama vermeyin. mamayla asiri doydugu icin memeye cok dusmemis. artik memeye duskun olacak size zor ama bebeginiz icin super bir sey. yesil kaka doymayinca oldugunu ilk defa duydum. internette cok faxza bilgi kirliligi var her okudugunuza inanmayin. yesil kaka usutunce olur da diyorlar. benim kizim tosun gibi masallah cok sık yesil kaka yapar. genellikle bir gun yapmazsa ertesi gun yesil yapiyor. mama vermeyin zamanla sutunuz azalir erken kesilirsiniz mazallah.