Deletedmom6262 33 cc bira ya da bir kadeh şarap içebilirsiniz. Sonrasında bol su için ve 3 saat kadar emzirmemeniz gerekli. Sütünüzü bu süreçte sağıp atmanıza gerek yok. Bu miktarda alkol sütünüzden ve kaninizdan bu sürec icerisinde temizlenecektkr. Hiç merak etmeyin. Az miktardaki alkolün hiç bir zararı yok. Ben de emzirdigim dönemde ufak kaçamaklar yaptığım oldu. Bebeğim hiç de etkilenmedi bu şekilde 😊 Bu sitede bu alkol olayına çok duyar kasılıyor. Alkol vücuttan 40 günde atılıyor diyen bile olmuş. Yani akıl var, mantık var, bilim var 😀😀