Adasedeff iki haftada düzelmez ama en az 3 haftayı buluyormuş düzelmesi. Çok kısıtlamışsınız yediklerinizi. Ama sizi o kadwr iyi anlıyorum ki doktor benden de sadece süt ürünleri ve inek etini kesti yumurta ye dedi. Bir hafta diyet yaptım uyuyan cocuk iyice uyumaz oldu doktora söyledim öyle bişey olmaz bikere dedi. Gece sürekli emmeye kalkıyor ve uyurken gazını cıkaramıyorum kafayı yiyorum neyse. Yumurtayıda kes istersen dedi. Ya istersen neeeee bir haftadır bosuna mı diyet yapıyorum ben. En basında ne keseceksen kessene. Bu diyetlerde bir tame alerjen alsan sürekli basa sarıyorsun cünkü. 3 gündür yumurta yemiyorum. Bugun domateste zararlı gördüm e onu yedim sabah lanet olsun dedim artık. Şimdi ayçicek yağınıda gördüm ama daha fazla kısmıcam. Bir aya düzelme görmezsem kalem kalem gidicem. Zaten kaç aylık olacak o zamana kadar suan 2 aylıgız. Bu alerji işi cidden asırı zor bir süreç. Neye alerjisi olduğunu çözene kadar çocuk bir yasına geliyor nerdeyse yani çoklu gıda alerjisiyse. Bizim ıge değeri cok düsük cıktı kakada bol lökosit var gürültülü köpüklü mukuslu kaka var.