Dilekmeva Sma ve Hipp bize iyi gelmişti. Siz evolvia, bebelac Gold falan kullanın.
Ben ekstra Aptamil 1 ve Aptamil prosyneo kullanmıştım bu yazdığım mamaların hepsini kullandım. Bir de biminkini. Sma kabul etti oğlum. Deneme-yanılma yöntemi ile bulursunuz ancak🤷🏻♀️
Bi kaç marka daha vardı aklıma gelmiyor su an