Bebeğim 3.5 aylık doktor kontrolünde kilosunu az bulduğunu söyledi doktorumuz aptamil önerdi eczanede çalışıyorum aptamilde şeker oranı yüksek diye bildiğim için hipp combiotik aldım dünden beri iki kere denedim kesinlikle almıyor yardımınıza ihtiyacım var neden almıyordur başına gelen varmı ??? Yada tadını beğenmedimi başka mamamı denesem öneri