Lulemom Ben kullanıyorum bu 2 ilaçı hiç bir zararı yok.Cortain ventolin ile aynı aklında bulunsun.Ben izotonik küçük serum aldım ondan 1 buçuk ölçek ve serumdan da yarısını çekip veriyorum.Cortain ve serum günde 2 kez 12 saat ara ile.Rontokol ve surum ise ilk 2 gün 4 saat ara ile daha sonraki gün 6 saat ara ile.Bu salı kontrol var gidicez bakacak.Ve mukotik şurup kullanıyoruz.Doktor verdi.Çok şükür gün gün iyi oluyor.Sadece burnu kuruyor çekmek lazım temizleyip.Düzenli serum yapıyorum burnuna aspiratör ile de temizliyorum.Endişe edecek bir durum yok sonuç olarak bebeklere maske takmak çok zor.İllaki gözüne vs geliyor ben hiç öyle yan etki görmedim ki eğer öyle bir şey olsa doktor kesinlikle uyarır canım.Ya da eczacılar.Öyle kimse kafasına göre verdim diyip bakmamazlık yapmaz.