Bebeğimin burnu tıkandı 3.5 aylık, acile doktora götürdük nebülizatör kullanmamızı istedi. Dodo nebul aldık. İki tane de ilaç yazdı cihazda kullanmamız için. Ama kaç tane eczane gezdiysek bulamadık. Muadilini aldık. Cortair ve ronkotol aldık. Ronkotolun üzerinde yüksek riskli ilaç yazıyor. Doktor kendi yazdığı ilaçlar için yarısını koy yarısını da su koy demişti. Sonra acil doktoruna ulaşamadım sormak için. Hemşire bir şey olmaz dediği gibi kullanın yine dedi. Ama tedirginim. Doktorun yazmadığı, muadil olan ilaç diye, bebeğime bir şey olur mu. Kullananlar var mı, pazartesi kontrole poliklinikten randevu aldık. O güne kadar beklesem mi. Yoksa sadece serum suyu koyup mu yapsam hiç ilaç kullanmadan. Prospektüsünde ikisinde de bronşları genişletmek için kullanıldığı yazıyo. Ama rontokolda göze ve tene buhar gelmesin yazıyo. İster istemez gözüne de geliyo. Napabilirim yardımcı olur musunuz