Guneyinannesi1 Kilodan dolayı gireceğini düşünmüyorum 40+1 le sezeryan doğum yaptım hırıltısı vardı bebeğimin küveze aldılar 1 gün sonra normale döndü herşey derken sarılık başladı kontrol amaçlı küvezde tuttular 6 gün. 6 gün boyunca 2 saatte bir yanına girip besliyordum altını değiştiriyordum hemşireler herşeyi gösteriyordu yardımcı oluyolardı o an psikolojik olarak çok zor olsada eve geldiğimde anlamıştım bebeğime nasıl yaklaşmam gerektiğini öğrenmiştim demem o ki hiç korkmayın yeter ki sağlığı yerinde olsun herşeyde bir hayır oluyor 😊 Sağlıklıcakla kavuşun bebeğinize 😊