Guneyinannesi1 canım ben yeni doğum yaptım 36+2 de , 2530 kg doğdu bebeğim çok şükür girmedi küvete. Erken doğum riski olduğu için 27. Haftada ciğer geliştirici iğneleri yapılmıştı. 37. Haftaya girdikten sonra başla sorunu olmadıkça ki olmaz inşallah 🙏🏻 küvete girmez. Canını sıkma hiç ❤️