Snyegoselii1 Seymaemre-asya34 dikişleriniz iyi durumda ise 40ınız çıkmadan baslayabilirdiniz ama külot korse tarzında rahim toparlayıcı körseler var diğer korseler de rahat edemiyorsanız onlardan alın ben geceleri de korse ile uyuyorum rahatsız etmiyor
Seymaemre-asya34 Snyegoselii1 2 aylık olduk malesef 40 indan sonra takmaya başladım ama faydasi olmadi sanki
Seymaemre-asya34 Snyegoselii1 doktor dışına bakma önemli olan içi demişti korkup takmamistim baştan taksaydin inerdi dediler
Snyegoselii1 Seymaemre-asya34 Evet içi önemli tabi ama onu da biz göremediğimiz için her gün de doktora kontrole gidip gösteremeyeceğimiz için mantıklı bir açıklama gibi gelmedi pek 😬😂
Edaren Evrenadres aynı durum bende de var eşim sağlıkçı)o sarkık yer deri, deri kesildiği için sinirler de kesildi eğer şanşlı genlere sahipsen bir yıla deri toplar diyip gülüyor 😆 gerçekten öyle kilo değil deri