Seymaemre-asya34 2 aylık bebeğim var sezeryan göbeğim ne zman gdecek veya gider mi ne yapmam lazım sanki hamile yine öle duruyor bseyler yapıp deneyip göbeği giden varmı?
Yigitkomuz_ Seymaemre-asya34 daha çok yeni cnm tatlu şeyler yeme gider zamanla rahim kendini toplaması 1 yıl bile aliyomus
ayseeeasln21 Seymaemre-asya34 bende 2 ay once doğum yaptim benimde kaldı gobegim cok değil ama belli oluyor korse kullanmayi dusunuyorum birde evde spor yapmayi düşünüyorum
Edatekk Seymaemre-asya34 8 ay oldu doğum yapali. Hamile kaldığım kiloma düştüm ama göbeğim gitmiyor 😞 ben korse takamadim beni çok darladi. Umarım gobeklerde gider bı çözüm bulamadım.
Snyegoselii1 Seymaemre-asya34 Korse kullanın derim ilk gebelikte 1 hafta sonra takmaya başlamıştım şimdi yeni doğum yaptım 5. Gün takmaya başladım evet var göbeğim ama korse sıkı tutuyor evde sporla destekleyin korse kullanırken su an yapabilirsiniz 2 ay olmuş zamanla geçer vücudunuza zaman tanıyın derim ☺️
Yigitkomuz_ Seymaemre-asya34 gaz oluyodr cnm malesef o gaz sorunu kaliyo işte usutuyim mercimek falan yiyiym gece davul gibi şişer karnm ama sabah dumduz
Seymaemre-asya34 Yigitkomuz_ kilolu da değilim 13 kilo aldım doğumdan smra 10 kilo gitti 56 kiloyum 53 ile gebe kalmıştım
tugbahy6 Seymaemre-asya34 ilk gün 2 sonraki gün 3 sonraki gün 5 böyle böyle yap çok da zorlama kızım 6,5 aylık çok göbeğim var ve sadece mekik ile geçer bu ben de başlayacağım ve lesie yapıcam
Seymaemre-asya34 ayseeeasln21 Dr 40 in çıkınca dedi büyüklerimiz taksaydin keşke geçti dediler gerçekten o zaman taktigimda byle değildi azcik vardı takmadigima pişman oldum ama iş işten geçti smdi kaldı veya geçer mi blmyrm zayıf olunca göbek göze çarpıyor az da değil yani hamile gibi
ayseeeasln21 Seymaemre-asya34 😔 insallah is isten gecmemistir ya gercekten bacaklarim falan olsun ince gobek taa önden gidiyor ya
Evrenadres Göbek dediğin sarkık et var ne zamana nasık gerilir toparlar bi fikri olan söyleyebilirmi😇😇
Edaren Evrenadres aynı durum bende de var eşim sağlıkçı)o sarkık yer deri, deri kesildiği için sinirler de kesildi eğer şanşlı genlere sahipsen bir yıla deri toplar diyip gülüyor 😆 gerçekten öyle kilo değil deri
Seymaemre-asya34 Snyegoselii1 doktor 40 i geçince tak dediği için takmadım snra taktım geçti diyen çok oldu korse için fayda mi etmyr acaba diye düşünüyorum.arada bı takmayı unutyrm haftada 1 gün filan
Snyegoselii1 Seymaemre-asya34 dikişleriniz iyi durumda ise 40ınız çıkmadan baslayabilirdiniz ama külot korse tarzında rahim toparlayıcı körseler var diğer korseler de rahat edemiyorsanız onlardan alın ben geceleri de korse ile uyuyorum rahatsız etmiyor