ayni sorunu bende yasiyorum buyukler laftan anlamiyorlar tek bildikleri bisey olmaz hayir bisey olmuycaksa madem yapmandaki amac ne.
kayinvalidem daha dun incir yalattirdi ne dediysem dinlemek yok annemde ordan destekliyor size hep yapardik bisey olmadi zaten yalamiyor dudagina deydiriyoruz diyorlar o zaman yapmayin biz anca sinir olduğumuzla kaliyoruz iki saniye yalniz birakmaya gelmiyo odaya girdigimde naptiklari belli degil