DMKerem O yaptıklarının bir zararı olmasa da belli ki ardı arkası kesilmeyecek. Allah o bebeği size emanet etti,siz ondan sorumlusunuz. Yok öyle dinlemiyorlar,devamı gelecek diye teslim olmak. Sahip çıkın,alın kucağınıza oda değiştirin,gerekirse daha sert olun. Oğlum 3,5 buçuk yaşında ailelerden kimse bir çikolata alıp gelmeye cesaret edemez. Çünkü eşimle bu konuda netiz,tavizimiz yok. Lütfen sizin de olmasın. Sağlık söz konusu.