GizemKuzeyKaran PembePelikan 3 ay 15 günlük oldu.inşallah operasyona gerek kalmaz.Sünnetini yaptıramadık böbrek takibi olduğu için ,ileride operasyon olursa sünnette olur dedi doktor
PembePelikan GizemKuzeyKaran kimisi de sünnet olduktan sonra düzeliyor diyor, inşallah operasyona gerek kalmaz,, büyüme devam ederse süreç nasıl ilerliyor doktor bilgi verdi mi size
Zhnce GizemKuzeyKaran teşekkür ederim İlk etapta 8 9 mu neydi tam hatrlamiyorum sünnet dediler yaptırdık yine geçmedi 3 4 ayda bir kontrolü var En son 3 ay önce gittik 6mm ölçüldü
GizemKuzeyKaran PembePelikan Çarşamba kontrolümüz var net bilgiyi o zaman yazarım.Bakalım me dicek doktor durumumuza.