GizemKuzeyKaran 45 günlük bebeğim var doğduğu günden bu yana böbreklerini takip ediyoruz.Erkek bebeklerde genelde oluyormuş ve çoğu kendiliğinden zamanla geriliyormuş.Bu durumu yaşayan var mı acaba 😔
Kuzuccuk GizemKuzeyKaran bnm bebeğimde de var doğduktan sonra öğrendık bız bı böbreğinde genısleme var doktor çokta onemlı degıl zamanla duzelır dedı bıdaha gostermeıdk cnm . Şuan 3 ay 4 günlüğüz
2cocuklu_anne GizemKuzeyKaran bizde de genişleme yokta sol böbreğin de kararma var dedi doktor 6 aylık olunca yine gidecem geçmiştir insaAllah Rabbim safi ismiyle şifa versin size de insaAllah
Ghunsunshine GizemKuzeyKaran evet benim bebeğim de böbrekte hafif dilate 6.5 mm idi geriledi 1 yıl takipli ve düzeldi
Adaababy GizemKuzeyKaran canım bizimki 5 mm di 13 aylik kizim 3.5 mm oldu doktor bi sknti yapmaz dedi 3 aydrli göremedim daha korkma erkekse hiç korkma geçer 10 mm den yuksekse o zaman kork
Ddereli Benim kiz bebegimde bar Anne karninda iken olmus cok uzuluyorum pekcok doktora goturdum sutum de kesildi ilac falan verdilerbmi sizin bebise
GizemKuzeyKaran Ddereli Herhangi bir ilaç vermediler Şuan sadece takibi yapılıyor ileri de duruma göre karar verilecek.Sizin tek taraflı mı ? Çok geçmiş olsun 😔
Mormenekse25 Malesef benim kızimdada vardı biri geniş birinde de tas vardı şimdi üç yaşında takipte hatta genişleme olmuştu doktor korkulacak birşey yok dedi çok şükür ama takipte kalcak bu ay yine goturecem 3ay sonra getir dedi kontrol ederiz geçer korkmayın insllh Allah şifa versin çocuklarımıza ve tüm hastalara
Mlkrsln GizemKuzeyKaran benim bebeğimdede vardı doğduktan sonra tespit edildi 9 aylık olana kadar takipteydik çok şükür ilerleme olmadı Dr daha takibe gerek yok dedi şuanda 16 aylık bir sorun yok sık görülen bir durum dedi bizede Allah şifa versin canım
Zeynep49 GizemKuzeyKaran ben ikizlerime hamileyken detaylı ultrasona gittim doktor bana iki bebeğinde birer böbreğinde açıklık var dedi ama endişelenme erkek bebeklerde oluyor zamanla kapaniyor dedi kendi doktorumda söyledi her kontrolde takip ediyordu kapaniyor dedi dogdugundada baktilar broblem yok dediler ikizlerim 42 günlük şu an
Doga12_ GizemKuzeyKaran birindedeydi hatta bizim şimdi ikisindede vrmis ama çok azmış sorun olmaz dedi doktoru
Ddereli Benim uzuldum nokta mama vermem zorundayim sut kesildi acaba mama daha kotu eder mi organik bi marka aldim bu esnada da sut icin yeniden denemeler yapiyorum:(
Buse1609 GizemKuzeyKaran canım benim hamileyken doktorum söylemişti sonradan takip için ultrason çektirdik takip edilecek ama doktorumuz erkek bebeklerde zamanla küçüldüğünü söyledi 🙏🏻
GizemKuzeyKaran PembePelikan merhaba ger ay düzenli kontrol ediyoruz.Şükür ilerlemedi ama gerilemede yok.Çarşamba kontrol var yine bakalım ne çıkıcak.Sizin durumunuz nedir peki ?
PembePelikan GizemKuzeyKaran sol böbreğinde genişleme varmış, nefroloji uzmanı çok önemli değil dedi 3 ay sonra kontrol verdi, düzenli takip edilecekmiş genelde erkek bebeklerde olurmuş, zamanla geçer diye duymuştum, sizin bebeğiniz ne kadarlık oldu şimdi
Zhnce GizemKuzeyKaran teşekkür ederim İlk etapta 8 9 mu neydi tam hatrlamiyorum sünnet dediler yaptırdık yine geçmedi 3 4 ayda bir kontrolü var En son 3 ay önce gittik 6mm ölçüldü
GizemKuzeyKaran PembePelikan 3 ay 15 günlük oldu.inşallah operasyona gerek kalmaz.Sünnetini yaptıramadık böbrek takibi olduğu için ,ileride operasyon olursa sünnette olur dedi doktor