Damla29 ben de doğumdan önce bezleri öneri üstüne önceden molfix aldim. İlk paket iyiydi ama 2. Paket felaket. Aşırı sizdiriyor. Bez hemen dolup sizdirmaya başlıyor. Bebeğimin üstü hep ıslanmış oluyor gün de 3 defa üst değiştiriyorum. Mavi paketinde böyle oldu yeşil paketinde sıkıntı çıkmamıştı