Damla29 Yaşayan varmı yeni aldığımız paketler de bu problem var hem dokusu ince hemde çişi yapıyor hem cok çekmiyor bez hemde ön kısımdan sızdırma yapıyor zıbını falan hem ıslanıyor ?
Anneogul08 Damla29 sızdırmalar bezi yanlış takınca marka ne olursa olsun benim başıma hep geliyo ya kenarından bi yerinden taşma yapıyo bezleride çok küçük yapıyolar bence 3 numara alıyorum daha bebeğim iki buçuk aylık olmicak çocuga nerdeyse 3 numara avucumun içi kadar böyle bez mi olur anlamıyorum eskiden kardeşimin zamanında böyle değildi malzemeden kısıyolar resmen 3 numara bitsin mecbur 4 alıcam küçücük bebeğe
ayseeeasln21 Damla29 2 aylik bebegime 3 numara kullaniyorum hicbir sıkıntı olmadi hatta gecenlrde geceden sabaha aynı bezi taktım yine sızmadi belki bez kucuk geliyordur canim
Moonlightttt Damla29 nadiren Prima da da Molfix de de oluyor.sanirim bezi yanlış takmaktan oluyor.ust yukardan tıs kacabiliyor. Çoğu kez ise yan kasiklarin oradan kaka çıkıyor çözüm bulamadım.kucuk bez, büyük bez denedim yine de bazen oluyor
nurus91 Damla29 oğlm 23 aylk 23 aydr molfix kullanyrm son 2 aydr sızdırma problemmz var o yüzden farklı marka bez siparş ettm
Damla29 Anneogul08 kenardan değil canım bezin ön kısmından üstünden yani bezin dşından sızıyor kıyafetine bende uzun zamandır 6 kullanıyorum nerden baksan 7 aylıktan beri
Damla29 ayseeeasln21 kenarlardan değil önden sızma yapıyor bezin ön kısmı yani üstünden sızma yapıyor 6 kullanıyoruz zaten 7 heryerde yok ve 15 aydır molfixden başka kullanmadım ben ilk kez oldu böle kim marketten aldık bu şekil oldu yeni bi paket daha aldım oda öle cıkarsa değiiştiricem artık her gece taktgm bez sabaha kadae kuru tutardı bu gece 3 4 saatlik uykudan uyandı oğlum üstü sırılsıklam olmuş
55eren55 Damla29 bezi sıkı bağlamayı deneyin ben molfixte böyle sıkıntı yaşamadım sleepy de yaşadım bedeni büyük gelmişti
Damla29 Moonlightttt ön kısımdsn bezin önünden sızıyor yani çiş bezi aşıp dışarı vuruyor kenarlardan üstten olsa o kısmlar ıslanır dediğinizi anladım bazen bezi yanlıs başladıysam üstten cıkıyor ama bu öle değil aldıgımız 2 pakette oldu
Moonlightttt Damla29 Allah Allah hatalı mi uretildi acaba? Erkek bebek değil mi 😅 yarım saat önce Prima ön üstten sırılsıklam etmiş bebeğimi.daha dönmüyor bile vallahi ne yapacağımı dusundm bugün 3 kez kıyafet degistrdim 2 seferi yandan sızma idi
MybabySK Bende molfix hipoalerjenik olandan alfım deniyim diye geçen ben de orasında ıslaklık hissettim ve anlam verememiştim
Kukreyemeyenaslan1 Molfix kullanıyoruz. Evet, aldığımız son iki pakette hep önden taşma oluyor. Anlayamadım bende. Prima sırtına taşırma yapıyor diye molfixe geçtik buda önden taşırıyor 😅 Hem mavi hem yeşil pakette oldu bu arada. İkisinide denedik yani
Damla29 Kukreyemeyenaslan1 ya demekki başına gelen var ben suan yeni paket açtım bakalım onlarda olacakmı bim bezi almayı düşünüyorum pazartesi veya şok bezini 2 lira oldu tanesi trendyolda tasırmada yapınca değişm yapma kararı aldık 15 aydır hiç değiştirmedim ama suan cok zam geldi sleepy 6 nosu cok ufak geldi gözüme molfixin 5 nosu gbi bi yakınımda vardı alıp deneyim dedim ama bizim oğlana olmaz malesef diye denemek bile istemedim
Kurtlarkuslaralemi Damla29 evet ben yaşadım sürekli yaşıyorum hem sleepy hem de Molfix de on bariywrden sızıyor bütün cıs zibinda oluyor kalktığında. Biktim yani denemediğim bağlama stili kalmadi sıkı bağladım olmadi gevsettim olmadi numarasını büyüttüm olmadi hep aynı.
Damla29 Kurtlarkuslaralemi başka bez denediinizmi suan bende bez arayısı içindeyim babynturco ve bim bezi var aklımda hep alabileyim diye bim bezi istyrm ama pişikde yaparsa baby turco bebm naturel denicem
Kurtlarkuslaralemi Damla29 a 101 in bezini ve başka bir bez daha denedim ama şahsen asla memnun olmadim hemen pisik yaptı hemde fazlaca. Bu ikisi psiik konusuda ıyi hele Molfix hiç pişik yapmıyor sadece bu önden taşırıyor her zaman değil ama gece yatarken çok fazla cıs yaptıysa taşırıyor ciddi anlamda sleepy Molfix e göre önden daha az taşırıyor.