Zynp26- 40 gün annem ve kayınvalidem dönüşümlü kaldılar, 40. Gün tak diye kestiler valla 😬 şu an 6,5 aylık o zamandan beri de tekim, arada kız kardeşim gelir çocuğa bakar, yapılacak ağır işleri yaparım onun dışında hergün hergün ev süpüremiyorum 2-3 günde bir çünkü öyle çok batmıyo oğlum daha gezinemediği için, eşimde öyle çeşit çeşit yemek isteyen ev bal dök yala olsun diyen bi tip değil, o yüzden bazen sadece çorba salata yapıyorum bazen çeşit çeşit yemek yapıyorum o günkü ruh halime göre, genelde oğlumla vakit geçiriyorum. Bide şimdi ek gıda dönemi işleri hepten sığdıramaz oldum 10 gündür falan kız kardeşim var. Bi düzene oturması uzun sürecek ama en azından ben ek gıda sürecine hazır olup biraz hızlanana kadar kalsın diye çağırdım, yoksa valla ilk günler geçmek bilmedi ne yemek ne temizlik. Ama o döneme kadar çocuklar rahat oyalanıyo, oyun halısı olabilir ana kucağı olabilir, 3-4 aylık olana kadar zaten genelde uyurlarmış ama ben öyle olamadım koliktik çünkü 🙈🙈 bu rahatlığım biraz ordan geliyo, normalde inanılmaz takıntılı bi insanım ama çocuk beni çok değiştirdi, o takıntılarla devam etseydim çok yıpranırdım. Akışına bırakın yani, çocuk konusunda endişelenmeniz çok doğal ama zaman geçtikçe alışıyosun. Her beslenme sonrası kusardı bizimki avucumu açıp beklerdim artık o kadar alıştım, başta panik yapıp ağlayan ben bu hallere geldim. Ne olursa olsun bebeğin için en güzel anne sensin zamanla birbirinize alışıp bi düzene oturtacağınıza Eminim 😍🙈iyi geceler dilerim 😘😘