Zynp26-
Geceden yapın bence.
Bebeğin her uykusunu fırsat bilip yaparsanız çok yoruluyorsunuz.
Bebeğinizin çorbasını ve yemeğinizi geceden ocağa kısık ateşte katın, o pişerken bir yandan diğer işlerinizi halledin. Bebeğinizin çorbasını kavanozda muhafaza edebilirsiniz dolapta. Enerjide gerekli gerçekten yoksa olan bize oluyor 🤭