Mircet Yazannesi1 ay ne günlerdi be valla çok şükür geçiyormuş.Aslında çok hızlı geçiyorda biz anlamıyoruz kız ben bi duygusal oldum hüngür şakır ağlıcam şimdi
Esra_Cobn96 Zynp26- Valla ben ilk oğluma doğum yaptım annemlerds kaldim 1 hafta eve geldim eşim çalışıyor kendim baktim oğlum 14 aylikken hamile oldugumu öğrendim o iki yaşındayken kızım oldu annem bi kac gün durabildi yanimda ben gidemedim oraya kardeşimn okulu vardi annemde eve gecti esimde ise basladi ayaklandim kaldim tek basina çok şükür iyi bir anneyim diyemem daha iyi anneler var evet ama iki cocukla yetisebildigim herseylerne yetişmeye çalıştım zor oldumu evet cok yaşım 22 unutkanlik filn hersey var bende koca gün canim cikiyor şimdi oğlum 3 kizim 1 yaşında büyüdükçe dahada yoruluyor beni ama olsn canlari sagolsn anneyiz biz üstesinden gelemicegimiz şey yok🥰
Eymenim11 Zynp26- 42 günlük oldu annemler gitti tek bakmaya başladım ilk zamanlar korkuyordum ama zamanla o korkularım kaygılarım kayboldu simdi 5 ay 5 günlük sanki yıllardır beraber misiz gibiyiz ev işine gelince eskisi gibi yetişemiyorum ama esim evde olduğu gunler temizlik yapiyorum yemekte uyuduğunda hallediyorum
Ecem_Ege Zynp26- Bakarsın , yeni doğan sanırım. Hiç zorlukları yok en rahat zamanların. Ben temizlik yemek herşeyimi yapıyordum. Büyüdükçe zorlaştı şuan 4 aylık. Herşeyimi gece yapıyorum. Gece oğlum yatıyor, ben temizlik yemek yapıyorum🤭
Bebek2020_ Zynp26- 20 gün annemde kaldım. Sonrasında hep kızımla yanlız kaldım. 17 aylık hala kızımla yanlızız. Eşim sabah 8 akşam 10 çalışıyor. Herşey bende. Çok kafayı yiyecek duruma geldim. Bebeğim her daim onun dibinde olmamı istiyordu. 14 aylıkken hem yürüdü hem emekledi. Manyak gibi strese girmeme rağmen herşeyi yetiştirmeye çalışıyordum. Şimdiki aklım o zaman olsaydı bir gün temizlik yapmasam ev batmaz derdim. Bugünde dışarıda yeyim derdim. Ki şuan öyle yapıyorum. Bebeğim huzursuz mu herşeyi erteliyorum 🤷🏻♀️
Ecem_Ege Zynp26- hayır uyuyorum. 1 saat sürüyor zaten işim. Öğlende bebeğim uyudukça bende uyuyorum . Fakat öğlen yapmaya kalkarsa iş yemek hep yarıda kalıyor onla ilgileneceğim diye yemekleri yakıyorum. Öğlen uyanmayacağına garanti veremiyorum ama gece uyanmayacağını biliyorum. Zaten o geceleri o emerken ben uyuyorum 🤷 O konuda şükür rahatım
Bebek2020_ Zynp26- bebeğinize ve tabi ki sizin yaklaşımınıza bağlı. Benim eşimin ailesiyle problemlerim vardı. Kafamın içinde lafları dövüşüyordu resmen. O yüzden kızımın ağlamasına bile tahammül edemiyor sinirleniyordum. Bu bana hastalık olarak kaldı maalesef. Kafayı yiyecem diye düşünme zor zamanların tabi ki olacak. Ama güzel günlerde olacak ve daha güzelleri gelecek inşallah. Bebeğin huzursuz ağlıyor mu herşeyi bırak onu kucakla yumuşak ses tonuyla konuş sakinleşir. Bunu hiç unutma
Fatmagul6543 Zynp26- bende tek bakiyorum ailemize 20 saat uzaktayiz kimsemiz yok eşim nöbete kalıyor benimde bazen yemeği de bir elimde kaşık bir kolumda kizim beraber yapıyoruz benim kızım hiç durmayan sürekli kucakta duran yatirinca ağlayan bir bebek:)
Nejlavrl Zynp26- sadece bebegime bakiyorum uyudugunda kosa kosa gogsumu sağıyorum bir dahaki uyudugunda yemegimin birini yapiyorum diger uyudugunda tekrr gogus tekrar bir yemek yapiyorum sonra tekrar gogus 🤣aksam esim isten gelince son yemek part benim mesai biter esiminki baslar
Budageceryahu Zynp26- bende tek bakiyorum hatta dogdu dogali ailem yurtdisinda. esimin ailesi memlekette. sezaryan oldum ona ragmen yardim edecek esimden baska kimse yoktu. Bebegim 1 bucuk aylik sukur uslu yani oyle miz miz gereksiz yere aglayan bir bebek degil agladiginda ne icin agladigini biliyorum ona gore caresine bakiyorum o uyuyunca sukur uyku duzenimiz iyi islerimi hallediyorum. Yeri geliyor banyosunu bile tek yaptirdim daha bir haftalikken. Stress ve panik olmayin yoksa bebek daha cok huysuzlaniyor
Funda0138 Zynp26- valla canım sadece bir hafta yanında ablam kaldı sonra tek başımaydım hep hatta 10 gün önce safra kesemden ameliyat oldum yine tektim bebegimde yanındaydı hastanede benimle kaldı eşim ben bebegim allah saglık versin ev işleri bi şekilde halloluyor ama tabiki ilk zamanlardaki gbi temiz düzenli olmasını bekleme uyurken ne yaparsan o kar ama seninde dinlenmen lazım bazen kucagımda yaparım işimi bazen ana kucagında oyalanırken bazen yemek yapmaya fırsatım olur bazen olmaz yapamadım diye dert etme kendine herkes böyle bu günler gelip geçiçi öyle düşün yapabildgni yap yapamadıgın kalsın senin için önemli olan senin ve bebeginin mutlulugu saglıgı ona iyi bak geri kalan herşey önemsiz 🥰🥰
yigitpasaninannesi_35 Zynp26- en iyisi valla hiç korkma bende korkuyordum ama kayınvalidem gelince anladım en iyisi tek olmak tabikide yetişmiyor hele ilk zamanlar ben ne yemek ne temizlik yapabiliyordum ama zamanla herşey oluyor yavaş yavaş bazen yemek yapamıyordum sağolsun eşim hiç sorun etmedi mutfağa gidip kendi bile hazırladı temizliğe yardım etti şimdi yapabildiğim kadarıyla kendim yapıyorum tabi yine dört dörtlük değil ama olsun