Zynp26- kaç aylık bilmiyorum bebeğin ama bebekken bakmak daha kolaymış. O yüzden hiç korkma sen annesisin senden güzel kimse bakamaz. Emzir, uyut yemeğini de akşamdan 2 günlük yap, temizlik her gün 1 odayı, çağırabiliyorsan imkanın varsa temizlik için birini çağır bebeğini de al çık temiz havada gez o pusette uyusun sen de kitap oku, termosta çay al yanına çay iç. Bu dönemlerin keyfini çıkar. Bebeklerin her dönemi keyifli olduğu kadar zor ama bebeklik dönemleri büyük dönemlerine göre daha az zor ( kolay demiyorum 😃) benim bebeğim 29 aylık, 2 yaş sendromunda 🤯 gündüz uykuyu bıraktı, yemekler akşamdan, gündüz sadece onunla ilgileniyorum haliyle çok yoruluyorum ama canı sağolsun iyi ki var