EmineB10 Aselduru88 22 ile 25 arası oluyor sıcaklık. Ben battaniyeye nevresim geçiriyorum onu örtüyorum. Elyaf yorgan çok terletiyor bazen de pike örtüyorum havaya bağlı biraz
Gnsglr Doruk_um Uzun kollu çıtçıtlı altında inci pijama altı canım üstüne uyku tulumu giydiriyorum 1,5 tog bu arada uyku tulumum
Melekkerem Gnsglr teşekkür ederim bende aldım 1.5 tog ev 22 23 ama bizim oğlan ona rağmen terliyor ensesi ve kafası bez koyuyorum acaba 1 tog mu alsam diye sordum sadece kafası ve omuzları terliyor bir yaşını da geçti normal mi acaba bu kadar terlemesi
Umay_ Aselduru88 Evinizin derecesine uygun uyku tulumu alın kafanız rahat etsin 😊 Öbür türlü üstünü ortseniz bile gece açıyor. Ben uyuyamıyorum rahatca acaba üşür mu diye. Ama uyku tulumu rahatlık. Ne üşüyor ne de terliyor
Gnsglr Melekkerem bebekler zaten belli bı zamana kadar teemesi normal ama sadece kolsuz badi giydirip yatırın o zaman?
Melekkerem Gnsglr içine sadece zibin giydiriyorum ona rağmen omuzları terliyor bez koyuyorum artık evet vitaminleri de normal demek ki gelir bir yasa kadar normal