Aselduru88 ben genelde kendime göre ayarlıyorum bebeğin giyimini ben usumuyosam ona pijama giydirip yatırıyorum daha 4 aylık olduğumuz için üst açmaya başlamadık bebek yorganı var çok kalın degil onu ortuyorum üstüne , üstünü açmaya başladığı zamanda uyku tulumu alicam