Alperinannesiii Meraklianneee canım benim baktırdığım da eger gebelik varsa 3 haftalık tan küçük zaten regle me 10 gün vardı
Alperinannesiii Meraklianneee ben ilk bebegim 3 haftalık ken ögrendim 8 çıkmıştı evet buda yükselirse gebeliktir regl tarihinde olmazsam kan vericem ama eger gebelik yoksa kanama neden oldu bununla ilgili de doktora görüncem
Meraklianneee Alperinannesiii ilk bebeginde de lekelenmen olmusmuydu. Benim bir kziim bir oğlum var ikisinde de lrkrlrnme yasamadim
Meraklianneee Miskokulum22 Alperinannesiii kizlar ben erken gebelik testi yaptım negatif çıktı çok şükür sizede haber vereyim dedim çok rahatladım
Meraklianneee Kizlar daha bı sonuca varmadiniz mi ben adet olamadım daha ödüm kopuyo. Ve daha yeni bı posta denk geldim prezarvatifle korunduğu halde hamile kalmış valla çok korkuyorum bizde prezervatifle korunuyoduk
Miskokulum22 Meraklianneee ya benim daha reglime 10 gün falan var ama perşembe dayanamadım test yaptım çıkmadı bitane daha test aldım ama daha yapmadım bekliyorum birazcık daha
Meraklianneee Miskokulum22 bekle canım adet olmazsan yaparsın valla ben çok emindim hamile olduğuma aşırı derece kasık ağrısı yaşıyodum bas dönmesi yaşıyodum ama demekki psikolojik mis olsaydı çıkardı hem erken test yaptım hemde adet günü yani olsa 1 aylıktı çıkardı valla çok rahatladim
Miskokulum22 Meraklianneee dün regl oldum önceki gün test yapmıştım negatif çıkmıştı bundan sonra ilk işim doğum kontrol hapı a başlamak 😁
Meraklianneee Alperinannesiii hayırlısı olsun canım hakkında. Eğer istiyorsan hayirliysa nasip etsin rabbim
Meraklianneee Miskokulum22 ya sevindim canım valla bende testten 2 gün sonra adet gördüm şükürler olsun