acemi92 normalde gebelik beklemiyorum ama bilemşyorum ya netten okudukça gerildim bugün çok başım ağrıdı Bi kaç gündür de belim çok ağrıyor ama asansör bozuk kızımı sürekli kucağımda indirip çıkartıyorum ve bu ara hemen uyumuyor çok sallıyorum ondandır diye düşünüyorum ama belirtiler baş ağrısı sırt ağrısı falan yazıyor napıcam ya ay test falan yapmak istemiyorum gerçekten hiç hazır değilim sanırım