Buseslm doktorunuz önerirse kullanın ilk basta bizde cok farklı gaz ilaçları kullandık en son doktorum bunu dedi baya eski bir doktor ne varsa eskilerde var ilk baş tereddüt ettim farklı bir doktora sordum hayır kullanma dedı sonra bebegımın bu hallerine dayanamadım aldım kullandım cok şükür suan gaz sancımız yok saglık ocagındaki ebelerımede durumu anlattım her doktor soylemez Mustafa bey yılların doktoru iyi yapmışsın onu dınleyıp dediler sizde doktorunuza benim durumumu anlatarak sorabilirsiniz 1 hafta kullandım sacede o bile yetti duzelmesıne