zhrgrkm gaz için doktorum çörek otu yangını emzigine bir damla damlat cok degil sadece bir damla damlat demişti kolik bebek benim bebegim ve cok sükür işe yaradı gibi 3 ay 6 günlüğüz 2 haftadır okadar rahatızki kendiliğinden gaz cıkartmaya başladı tabi masaları felan eksik etmiyoruz birde mama kullanıyorsunuz sanırım mamayı çalkalayın kesinlikle mama karıştırma kaşığıyla karıştırın ki hava yapıyor buda bebegin hava yutup gaz yapmasına sebep oluyor birde biberon ucuna dikkat edin deliginin kücük uçlu olması lazımki içeriye hava girmesini engellesin benim bebişin bu önemle şeri alarak geçti inşallah sizin kide gecer🙏🏻 biz 3 saatte bir veriyoruz kilo alımı cok oluyor diye