Funda2735 ben 2 ayına kadar sütüm azdi oğlum çok yiyordu anne sutu mama verdim ilk sütümü sagiyordum 2 saate bir 30 çıkıyordu üstüne mama veriyordum 2 saate Bi sagabilirsiniz halada 2 3 saate Bi sagiyorum 😊 meme uçlarınız için benimde yara olmustu ben lansinoh meme ucu kremi sürüp strec filimle sarıyordum nemli kaldığı için gümüş kapak görevi görüyordu kısa sürede ilesti her sağım ardından öle yapıyordum belki sizde faydası olur